poniedziałek, 8 grudnia 2014

#2 Tydzień GRUDZIEŃ | Tydzień HandMade

Czy HandMade jest dla każdego? Powiem Wam szczerze, że biorąc pod uwagę moje "zdolności" manualne mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że TAK :) Każdy może spróbować sił w HM choćby z tego powodu, że wachlarz jest dość szeroki. Ja zaczęłam robić kartki, a w tym tygodniu postanowiłam zająć się sutaszem. Naoglądałam się filmików na yuotube, zrobiłam spis przedmiotów jakie byłyby mi potrzebne i zamówiłam. Na początek zabrałam się za robienie sówki, która wyszła
jak wyszła (przy okazji wstawię zdjęcie hahaha), a w chwili obecnej robię sobie kolczyki na święta i jeden jest już gotowy. Oto i on:


Liczę, że drugi wyjdzie podobny hahahahha. Jest kilka niedociągnięć, ale jest własnoręcznie zrobiony i jest już coraz lepiej. a to najważniejsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Bardzo chętnie odwiedzę i Ciebie :) Pozdrawiam.