wtorek, 14 października 2014

Reaktywacja

Witam Was ponownie. Tyle czasu minęło, ale żeby nie było, że bezproduktywnie.

Dla tych, którzy są ciekawi co działo się u mnie:
- Ukończyłam wiele kursów z dziedziny dietetyki
- Niedawno założyłam bloga o szeroko pojętej dietetyce i póki co rozwijam jego formę www.vitappy.blogspot.com
- Zapoznałam się z mediami społecznościowymi, do których byłam sceptycznie nastawiona (nie ukrywam - jeszcze ich nie pokochałam, ale to raczej powody osobiste)
- Podjęłam współpracę ze stroną o zdrowej żywności BonaVita.pl i piszę dla nich artykuły o tej tematyce
- Kolejna współpraca z portalem Dietetycy.org.pl
- Zaczęłam biegać, ale niestety nie za długo, bo kolano mi strzyka haha (nie wiem czy to od biegania czy od steppera, ale ortopeda póki co zalecił ruch bez obciążania kolan :( ) - nie mniej jednak zdążyłam pokochać bieganie i kiedy jadąc samochodem widzę biegaczy na trasach, gdzie ja biegałam, zazdroszczę ;/
- Poza tym nie mam za dużo czasu, bo mój synek już prawie 2 letni (tak wiem.. jak ten czas leci...) pochłania mi go bezpowrotnie
- Niedługo zmienię miejsce zamieszkania

Co do tego bloga też mam kilka pomysłów, a raczej wytycznych:
- Będzie teraz blogiem lifestylowym (wiele osób może się skrzywić, ale dla mnie to będzie chyba najlepsza forma)
- Przejrzę dotychczasowe wpisy i będę musiała je jakoś okroić (ale jeszcze zobaczę czy będzie to konieczne)
- Co tu znajdziecie? 
     - Coś o mnie
     - Troszkę o fotografii, grafice i projektach wizytówek czy logo, albo jak zrobić header na blog itd...
     - Troszkę o organizacji siebie w czasie czy w domu
     - Książki i fimy
     - Inspiracje itd...
- A wpisy póki co będą co kilka dni, bo nadal kończę kursy, artykuły, synek, przygotowania do przeprowadzki,...

Póki co taką formę chcę przyjąć i liczę, że znajdzie się z Waszą aprobatą :)

Na dniach zmienię szatę graficzną i organizację treści.

Do następnego razu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Bardzo chętnie odwiedzę i Ciebie :) Pozdrawiam.