środa, 17 grudnia 2014

Przygotowania do Nowego Roku



Ostatnio dużo siedzę nad Postanowieniami albo Planami (jak kto woli) na Nowy 2015 Rok. Blog przyjmie formę bardziej lifestylową, czyli wszystkiego po trochu - nie dałabym rady na zakładanie oddzielnych blogów. Zastanawiałam się także czy jego tematyka będzie pasowała do Grupy Blogów Rozwojowych, ale wydaje mi się, że będzie, ponieważ ciągle chcę kroczyć do przodu.

Mimo, że moje życie w ostatnim czasie bardzo się zmieniło, a tym samym czas na blogowanie został znacząco okrojony to mam nadzieję nie rezygnować z niego.

Niestety spektrum moich zainteresowań jest dość szerokie, bo wchodzi w to: fotografia, grafika, czytanie książek, pisanie blogów oczywiście :), nauka języków (u mnie angielski i włoski) organizacja i planowanie, dietetyka, sport, kuchnia, ale również chciałabym pisać co nie co o nowych kosmetykach jakie wpadną mi w ręce czy innych nowinkach jakie znajdę (inspirację wnętrzarskie czy handmade, które zrobię albo kiedyś zrobię :)).

Dlatego myślę, że ostatnie trzy dziedziny (dietetyka, sport i kuchnia) znajdą się na Vitappy, a resztę będę chciała umieścić tutaj.

Planów mam jak zawsze dużo. Wiele chciałabym zrobić, zmienić i dokonać. Niestety jak przychodzi co do czego to nie wiem od czego zacząć. Kiedy ktoś ma podobny problem to zazwyczaj mówię: "Zacznij od początku". Nie będę usprawiedliwiała się tym, że już wiele w życiu przeżyłam. W tym roku miałam nadzieję zakończyć wszystkie sądowe sprawy, ale z przyczyn niezależnych ode mnie niestety zakończyć się nie da, więc będzie ciągnęło się w następnym roku, a to niestety podcina skrzydła. Tak wiem - co Cię nie zabiję to Cię wzmocni, dlatego walczę o wszystko dla synka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Bardzo chętnie odwiedzę i Ciebie :) Pozdrawiam.