niedziela, 9 lutego 2014

Listy - przeciw chandrze

Czasem w Naszym życiu mamy do czynienia z uczuciami, które negatywnie wpływają na Nasze samopoczucie. mogą to być złość, zazdrość, chwila słabości wywołana wspomnieniami itd... Niestety kiedy jesteśmy przygnębieni, działamy na zwolnionych obrotach. Dlatego wydaje mi się, że dobrze mieć choć jedną z poniższych list, aby dostać jakiegoś energetycznego kopa i nie zaniedbać rzeczy, które mamy do zrobienia oraz bliskich Nam osób :)

1. "Przyjemne rzeczy" przeznaczone na dni , kiedy jest mi źle.
2. Wszystko co mam do zrobienia w tej chwili.
3. Rzeczy i osoby, które dostarczają mi pozytywnej energii.
4. Moje plany na przyszłość (podróże, wakacje, zmiana sytuacji itp.)
5. Czynności, które pomagają mi otrząsnąć się z przygnębienie i apatii.

Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Bardzo chętnie odwiedzę i Ciebie :) Pozdrawiam.