niedziela, 6 kwietnia 2014

Listy - JA

Zaczynam serię postów dotyczących list pozwalających poznać samych siebie. Czy jest Nam to rzeczywiście potrzebne? TAK. 
Choćby idąc na rozmowę kwalifikacyjną. Jednymi ze zwyczajowych pytań na rozmowach to: Wymień 3 swoje wady, wymień czy swoje zalety albo jakie masz słabości.
Poza tym może Ci się przydać to jak widzą Cię inni? Może na takiej liście notować to co inni Ci mówią, jak Cię odbierają lub to co Ty widzisz... tylko musisz "stanąć obok siebie", przyjrzeć się sobie i wypisać wnioski. Mając to, wiesz co w sobie zmienić, by np. poprawić relacje z ludźmi. Powiedz sobie: "Oto kim jestem".

Źródło

Przechodzę do list:

1. Moje zalety.
2. Moje wady.
3. Moje słabe strony.
4. Moje silne strony.
5. Jaki/-a pragnę być.
6. Osoby, które wywarły na mnie wrażenie i dlaczego.
7. Moje ambicje.
8. Mój wymarzony styl życia.

List jest oczywiście dużo. Podane mają być przykładem i inspiracją. Ciekawa jestem jakie macie jeszcze inne pomysły na ciąg dalszy :)

Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Bardzo chętnie odwiedzę i Ciebie :) Pozdrawiam.