czwartek, 28 listopada 2013

PRZYPŁYW ENERGII - cz.V - Działaj Energiczniej

Jak czujesz po poprzednich częściach projektu?? Osobiście jestem troszkę bardziej wypoczęta, mam więcej energii dzięki ćwiczeniom i bardziej trzeźwo myślę podczas planowania kolejnych dni - bardziej sprawnie mi to idzie :)
http://polki.pl
Przyszedł czas na ostatnią część z pierwszego miesiąca wprowadzania zmian z "Projektu Szczęścia" wg. Gretchen Rubin. Działajmy energiczniej... Rozumiem to w ten sposób, że cokolwiek robimy, czujmy, ze to robimy. Oddajmy całych siebie w danej chwili. Czy podczas robienia zakupów czy podczas zabawy z dzieckiem. Skupmy się na tej jednej czynności i zobaczycie, że od razu będziecie mieli więcej siły i energii :)
Czy wiecie, że badania pokazały, że nawet wymuszony uśmiech powoduje uczucie zadowolenia? :)  Ponadto ludzie, którzy stosują botoks, są mniej narażenie na gniew... bo po prostu nie mogą wykrzywić twarzy w grymas złości :)
"Wydaje się, że działanie podąża za uczuciami, ale w rzeczywistości działania i uczucia idą w parze i poprzez kontrolowanie działania, które poddaje się naszej woli, pośrednio wpływamy na uczucia, których kontrolować nie możemy". William James
 Możemy oszukać siebie w ten sposób, że udajemy, ze mamy duuuużo energii i uwierzcie mi, że poczujecie jej przypływ. Kiedy nie mam siły, żeby usiąść i bawić się z synkiem, myślę sobie, żeby sam się sobą zajął.. ma w końcu tyle zabawek... a ja bym w końcu chwilę odpoczęłam.. staram się stanąć na równe nogi, uśmiechać się do niego i bawić. Kiedy on się wyśmienicie bawi i odwzajemnia uśmiech...nagle mam ogromne pokłady energii do zabawy. Coś w tym jest. Może i Wy zaobserwowaliście to u siebie?

Już zapraszam Was na przyszły miesiąc z "Projektem Szczęście", którego tematem przewodnim będzie MIŁOŚĆ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Bardzo chętnie odwiedzę i Ciebie :) Pozdrawiam.