poniedziałek, 11 listopada 2013

Plan wyzwania: sprzątanie = odgracanie

Jak pisałam tak wklejam mój plan do wyzwania :)

Mam nadzieję, że jest on dla was w miarę czytelny. Na początku zajmę się moimi ciuchami, które mogę jeszcze sprzedać przed Bożym Narodzeniem czy Sylwestrem. Mam tu na myśli również kurtki zimowe czy grube swetry. Resztę rzeczy można sprzedawać przez cały rok..., czyli bieliznę w której nie chodziłam czy nie przeczytane książki. Porządek w komputerze też się przyda... czy wy też macie zawalony pulpit albo dysk rzeczami, o których istnieniu nawet nie wiecie?? :)
Na czerwono zaznaczyłam niedziele, żeby było widać jak czas ucieka :)

A jak wyglądają wasze plany?? :)

3 komentarze:

  1. U mnie też się takie odgracanie przyda na pewno :) i to w każdej szafie, w każdym pomieszczeniu w domu w sumie... ale to podczas generalnych porządków. Lubisz sprzątać ogólnie? ja jak mam dobre urządzenia, na https://www.leifheitsklep.pl/drazki/drazek-do-mopa-clean-twist-p-89114 można wysokiej jakości kupić i to różne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli szukacie sprawdzonych i skutecznych środków czystości to polecam te https://www.inco.pl/dzialalnosci/domowe-srodki-czystosci . Mnie też właśnie takie większe sprzątanie czeka, ale nawet się cieszę bo od czasu do czasu takie się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa bardzo dobry plan na porządki!. Sama u siebie muszę opracować, na razie jestem na etapie kuchni, dobrze że mam dobre tabletki do zmywarki https://ludwikekologiczny.pl/ludwik-ekologiczne-tabletki-do-zmywarek/ to wszystkie zabrudzone rzeczy które znalazłam na dnie szafek na bieżąco myję.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad po sobie. Bardzo chętnie odwiedzę i Ciebie :) Pozdrawiam.